آلیا بات نیوز: آلیا بات پس از تماشای «خانم چاترجی علیه نروژ» ساخته رانی موکرجی، یادداشتی صمیمانه می نویسد.

آلیا بات، مادرش سونی رازدان و خواهرش شاهین بات، آخرین اکران رانی موکرجی «خانم چاترجی علیه نروژ» را تماشا کردند. آلیا گفته است که به شدت تحت تأثیر این فیلم قرار گرفته است. آلیا در استوری اینستاگرام خود نیز در مورد این فیلم پستی منتشر کرده است. “شنبه شب با مادر و خواهرم با اشک سپری شد و ما به تماشای بازی مورد علاقه خود – رانی موکریایی باهوش – پرداختیم. خانم چترجی در مقابل نروژ داستان بسیار مهمی برای گفتن است. برای من، به خصوص به عنوان یک مادر جدید، خیلی سخت تر شد. آلیا در استوری اینستاگرام خود نوشت و خیلی نزدیک تر به خانه.

آلیا بات

“رانی خانم – هیچ کس مثل شما نیست! شما مرا ترنسفیکس کردید و من درست در کنار شما از نروژ به هند منتقل شدم! به تیم کامل برای این فیلم باورنکردنی تبریک می گویم. (PS- من متقاعد شده ام که هیچ چیز مورد علاقه من وجود ندارد @ jimsarbhforreal نمی تواند انجام دهد – یک آفتاب پرست مطلق)” او نوشت.

«خانم چاترجی علیه نروژ» با بازی رانی موکرجی در نقش اصلی و به کارگردانی آشیما چیبر. در این فیلم همچنین انیربان بهتاچاریا، نینا گوپتا، جیم ساربه در نقش های کلیدی ایفای نقش می کنند.

این فیلم بر اساس کتاب «سفر یک مادر» ساگاریکا چاکارابورتی ساخته شده است. این فیلم وضعیت اسفبار یک زن هندی را پس از ربودن فرزندانش توسط مقامات نروژی نشان می دهد.

آلیا بات در فیلم «راکی اور رانی کی پرم کاهانی» ساخته کاران جوهر که رانویر سینگ، جایا باچان، شابانا آزمی و دارمندرا نیز در آن بازی می‌کنند، دیده می‌شود.

سوالات متداول

Q1. نام کتابی که «خانم چاترجی علیه نروژ» بر اساس آن ساخته شده است چیست؟

A1. “سفر یک مادر”.

Q2. آیا «خانم چاترجی علیه نروژ» بر اساس یک داستان واقعی است؟

A2. «خانم چاترجی علیه نروژ» بر اساس کتاب «سفر یک مادر» ساگاریکا چاکارابورتی ساخته شده است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.