آلودگی نقش کلیدی در شدت موج سوم COVID-19 در دهلی دارد: کجریوال تا PM

منابع گفتند که آرویند کجریوال ، وزیر ارشد دهلی در جلسه ای با نخست وزیر نارندرا مودی گفت که شدت موج سوم COVID-19 در پایتخت ملی به دلیل عوامل زیادی است ، آلودگی یکی از عوامل مهم است.

منابع گفتند ، کجرووال به نخست وزیر گفت که دهلی در 10 نوامبر طی موج سوم اوج بروز 8600 ویروس کرونا را مشاهده کرده و از آن زمان ، تعداد موارد و همچنین میزان مثبت به طور مداوم در حال کاهش است.

وزیر ارشد امیدوار است که روند در پایتخت ملی ادامه یابد.

“شدت موج سوم به بسیاری از عوامل مربوط می شود. آلودگی عامل مهمی است. رئیس وزیر به دنبال مداخله نخست وزیر برای خلاص شدن از آلودگی ناشی از سوختن خرد در ایالات مجاور ، به ویژه با توجه به زیست اخیر است تکنیک تجزیه کننده “، یک منبع گفت.

منبع گفت: در جلسه با نخست وزیر ، کجریوال همچنین به دنبال رزرو 1000 تخت ICU اضافی در بیمارستان های تحت مدیریت دولت مرکزی دهلی برای بیماران ویروسی کرونا تا زمان موج سوم عفونت در شهر بود.

مودی روز سه شنبه از طریق کنفرانس ویدئویی با وزیران ارشد ایالت هایی که شاهد افزایش تعداد ویروس کرونا هستند برای تعامل با وضعیت همه گیر تعامل داشت.

دهلی روز دوشنبه 4545 مورد مبتلا به COVID-19 و میزان مثبت 11.94 درصد را ثبت کرد ، در حالی که 121 نفر دیگر منجر به مرگ و میر تعداد تلفات ناشی از این بیماری را به 8512 مورد در شهر رساندند.

این ششمین بار در 12 روز گذشته بود که تعداد مرگ و میر روزانه از مرز 100 در پایتخت ملی عبور می کرد.

مقامات 121 مورد مرگ ناشی از COVID-19 را در روز یکشنبه ، 111 در روز شنبه ، 118 در روز جمعه ، 131 در 18 نوامبر ، بالاترین میزان تاکنون و 104 مورد در 12 نوامبر اعلام کردند.