آشنایی با انواع مولتی استایل

برای ساخت تابلو راهنما می توان از این عنصر استفاده کرد. با توجه به نوع فعالیت شما، میتوان برشهای کوچک چند میلی متری تا برشهای بزرگتر چند سانتی متری را بر روی ورق مولتی استایل ایجاد کرد. 120 سانتی متر در بازار موجودند و در رنگ های نقره ای ، طلایی و مسی به فروش می رسند . ابعاد استاندارد این تایل ها 120 در 60 سانتی متر و ضخامت آنها 5/1 میلی متر است. در نهایت مولتی استایل با داشتن ضخامت کم، وزن سبک، سهولت کار در کنار زیبایی با طرحهای نامحدود توانسته انتخاب درستی برای بسیاری از مشاغل و شرکتها باشد.

خشهای موجود بر روی سطح این ورقها، مناسب طرحهای شیک و مدرن هستند و برای ساخت انواع لوحها، هدایا و… همچنین برای ساخت انواع گیفت ها، لوح ها و … برای ساخت مولتی استایل تابلو برجسته از پلکسی استفاده می شود . استفاده می شود. مولتی استایل جزو متریال های اصلی برای برش لیزری است و به علت انعطاف پذیر بودن میتوان شکل ها و طرح های گوناگون را با استفاده از این ورق ها بوجود آورد. به علت دقت بالای دستگاه لیزر اجرای هر طرح و برش روی ورق مولتی استایل با کیفیت زیادی انجام میشود. توجه داشته باشید ورق مولتی استایل، به علت ضخامت کم، اگر دربرابر جسم تیز قرار گیرد، دچار خط و خش میشود.

این ورق ها ممکن است به شکل آینه ای و یا مولتی استایل طلایی خش دار باشد. در زمان برش مولتی استایل تنظیم درست سرعت و دقت الزامی است؛ زیرا در صورت بالا بودن قدرت یا پایین بودن بیش از اندازه سرعت، کیفیت پایین برش، یکدست نبودن لبههای ورق و ذوب شدن ورق مولتی استایل در اثر حرارت بالا را درپی دارد.

رنگهای طلایی و نقرهای از گذشته تا به امروز رنگهای پر طرفداری برای استفاده در دکوراسیون هستند. هم چنین برای تزئینات مختلف و در مواردی جایگزینی با فلز میتوانید از این ورقها استفاده کنید. به طوری که دیده شده بعنوان تابلو تبلیغاتی نیز از ورقههای مختلف ساخته شده اند. هرچند به راحتی می توانید هر سایز و ابعادی که تمایل دارید سفارش دهید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مولتی استایل تایوانی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.