آزمون نتایج غنی از نسخه بتا خارج شده است

امروز ما اعلام کردیم که آزمون نتایج غنی به طور کامل از تمام ویژگی های نتیجه غنی جستجوی Google پشتیبانی می کند – از نسخه بتا خارج شده است … علاوه بر این ، ما در حال آماده سازی استفاده از ابزار آزمایش داده داده ساختار یافته هستیم.

نتایج غنی ، تجربیاتی در جستجوی Google هستند که فراتر از پیوند آبی استاندارد هستند. انرژی آنها از داده های ساخت یافته تأمین می شود و می تواند شامل چرخ فلک ها ، تصاویر یا سایر عناصر غیر متنی باشد. طی دو سال گذشته ما تست نتایج غنی را برای کمک به شما در آزمایش داده های ساختاری و پیش نمایش نتایج غنی خود ایجاد کرده ایم.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که ابزار جدید به شما بهتر خدمت می کند:

  • این نشان می دهد که پیشرفت های ویژگی جستجو برای علامت گذاری که ارائه می دهید معتبر هستند

  • این به طور موثرتری از نشانه گذاری ساختار یافته بارگذاری شده استفاده می کند

  • هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ یک نتیجه را ارائه می دهد

  • کاملاً منطبق با گزارش های Search Console است

برای آزمایش قطعه کد یا URL یک صفحه می توانید از Rich Results Test استفاده کنید. این آزمون خطاها و هشدارهایی را که در صفحه شما تشخیص می دهیم برمی گرداند. توجه داشته باشید که خطاها صفحه شما را به عنوان یک نتیجه غنی رد می کنند. اگرچه ممکن است هشدارها شکل ظاهری را محدود کنند ، صفحه شما هنوز واجد شرایط نشان دادن به عنوان یک نتیجه غنی است. به عنوان مثال ، اگر هشدار برای ویژگی تصویری گمشده وجود داشت ، آن صفحه همچنان می تواند به عنوان یک نتیجه غنی ، فقط بدون تصویر ظاهر شود.

در اینجا چند نمونه از مواردی که هنگام استفاده از ابزار مشاهده خواهید کرد آورده شده است.

تصویر: داده های ساختاریافته معتبر در آزمون نتایج غنی
تصویر: کد نشان دهنده خطا در آزمایش نتایج غنی

تصویر: پیش نمایش جستجو در آزمون نتایج غنی

درباره آزمون نتایج غنی بیشتر بدانید و در صورت داشتن بازخورد یا از طریق انجمن کمک به مدیران وب یا به ما اطلاع دهید توییتر.

ارسال شده توسط Moshe Samet ، مدیر محصول کنسول جستجو