آخرین اعتراضات دهقانان در دهلی: نمایندگان کشاورزان برای دیدار با وزیر Agri امروز

!1 بروزرسانی جدیدبرای آخرین به روزرسانی ها اینجا را کلیک کنید

هیئت کشاورزان امروز با وزیر کشاورزی دیدار می کنند

راکش تیکایت ، سخنگوی اتحادیه بهاراتیا کیسان گفت: “هیاتی از کشاورزان فردا با وزیر کشاورزی ملاقات می کنند. اگر دولت بخواهد ، می تواند مسائل را حل کند. همه سازمان های کشاورزان در سراسر کشور باید اکنون به خیابان ها بیایند.”

ایالات متحده انتظار دارد تا ماه فوریه 100 میلیون نفر واکسینه شوند

فشار باید طی چند هفته آغاز شود ، زمانی که انتظار می رود واکسن های تولید شده توسط Pfizer-BioNTech و Moderna-NIH تأیید شوند.

ایوانکا در دادخواست در مورد استفاده از بودجه های افتتاحیه زیر سوگند سوال شد

طبق این دادخواست ، یک شرکت غیرانتفاعی معاف از مالیات به نام 58مین کمیته تحلیف ریاست جمهوری با خانواده ترامپ هماهنگ شده بود تا هزینه های زیادی را برای فضای رویداد در هتل ترامپ بین المللی در واشنگتن اضافه پرداخت کند.

ترامپ ایده اجرای کاخ سفید در سال 2024 را شناور می کند

وكلا و حامیان ترامپ با عدم پذیرش شکست ، روز چهارشنبه به طرح پرونده های قضایی ادامه دادند و حتی خواستار مداخله فوق العاده ای مانند قانون نظامی برای مجبور كردن رای جدید شدند.

چین وعده داده است تا قابلیت های “تغییر هوا” را تقویت کند

شورای ایالتی در رهنمودهای سیاست گفت که اطمینان حاصل خواهد کرد که قابلیت های تغییر وضعیت آب و هوا تا سال 2035 به سطح “پیشرفته” می رسد و بر احیای مناطق روستایی ، بازیابی اکوسیستم ها و به حداقل رساندن تلفات ناشی از بلایای طبیعی متمرکز خواهد بود.

ایالات متحده پنبه چین را به دلیل نگرانی در مورد حقوق بشر در سین کیانگ مسدود می کند

وزارت امنیت داخلی (DHS) روز چهارشنبه گفت ، دولت ایالات متحده دستور مسدود کردن واردات پنبه از یک سازمان دولتی سین کیانگ در چین را به دلیل ادامه نقض حقوق بشر از اویغورها صادر کرده است.

بیماران Covid بستری در ایالات متحده بالغ بر 100000 نفر برای اولین بار در ایالات متحده هستند

یک مانیتور گفت ، تعداد افرادی که در بیمارستان های ایالات متحده برای Covid-19 تحت درمان بودند برای اولین بار در روز چهارشنبه بیش از 100000 نفر بود ، یک ناظر گفت.

نزدیک به 100 رهبر جهان برای سخنرانی در نشست سازمان ملل متحد

نزدیک به 100 رهبر و دهها وزیر جهان قرار است در نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل متحد که از روز پنجشنبه آغاز می شود ، در مورد پاسخ به COVID-19 و بهترین راه بهبودی از بیماری همه گیر که 1.5 میلیون نفر جان خود را از دست داده ، اقتصادهای متلاشی شده و ده ها نفر را ترک کرده صحبت کنند. میلیون ها انسان بیکار در کشورهای فقیر و غنی